Sűrűn várják el tőlünk, hogy előadjunk. Az előadás a biológiai névjegyünk. Ha rettegünk tőle, a hallgatóság is rettegni fog. A legtöbb cég sokat költ impozáns helyszínre, gasztronómiai csodákra, de nem költ a saját céges előadóikra, akik a szakmai anyag átadására hivatottak. Ezt a készséget akkor kell fejleszteni, amikor még nincs rá égető szükséged.
Oprah Winfrey mondta, hogy “a nagy titok, hogy nincs nagy titok.” Csinálni kell: következetesen. Ez a képzés erről szól. Elindulás a jobb előadó irányába. Van recept. Ez a képzés a receptről szól.
Mindenkinek, akinek fontos, hogy emlékezetes tartalommal adja át a téma, tudása lényegét. Az előadás értékelésénél a hallgató oda fogja tenni az előjelet: negatív vagy pozitív. Tehetünk azért, hogy ez biztosan hogy pozitív legyen!
Mitől jó a beszéd? Mit kell látnom, hallanom ahhoz, hogy azt mondjam: kiváló volt?
Mit tudok tenni, hogy a hallgatónak könnyebb legyen megértenie?
Hogyan kell minőségi beszédet szerkeszteni? Mi az üzeneted? Ütős kezdet és zárás.
Hogyan használjunk érzelmeket? Hogyan küzd le a stresszt. Memória módszer?
Hogyan lehetséges mindez az online térben?
1x8 óra
csorba.nikoletta@bib-edu.hu
csorba.nikoletta@bib-edu.hu
Semmi baj, gondolkozz rajta, de jelezd nekünk az alábbi gombon, hogy érdeklődsz és mi szólunk az indulás előtt hátha meggondoltad magad.
Semmi baj, gondolkozz rajta, de jelezd nekünk az alábbi gombon, hogy érdeklődsz és mi szólunk az indulás előtt hátha meggondoltad magad.
Semmi baj, gondolkozz rajta, de jelezd nekünk az alábbi gombon, hogy érdeklődsz és mi szólunk az indulás előtt hátha meggondoltad magad.