Események/Hírek

Európa egyik vezető készségfejlesztő tréningcégével is dolgozunk

Banki, pénzügyszakmai kurzusainkat jól egészítik ki a DEVELOR közreműködésével induló vezetői tréningek és modern értékesítési, tárgyalástechnikai kompetenciákat fejlesztő kurzusok. 2018. első félévében összesen hét témakörben a legkorszerűbb gyakorlatias ismereteket kínáljuk Európa egyik legjobb készségfejlesztő cégének közreműködésével.

A DEVELOR huszonöt éves tapasztalata, hogy a fejleszteni kívánt munkatársak gyakran alacsony elvárásokkal érkeznek a tréningekre és néha unalmas szükségszerűségként tekintenek ezekre. Még a legjobb trénerek esetében is a tréningen tanultak hamar elmosódhatnak az azt követő munkanapok sodrásában. Vallják és projektjeikben bizonyították, hogy a  készségfejlesztés során a tanulást emlékezetessé, a változást kezelhetővé az eredményeket pedig mérhetővé teszik

A tréningeken eltöltött minden perc arra motiválja a résztvevőket, hogy a tanultakat munkájuk során is alkalmazzák. Igény esetén pedig személyes segítséget is nyújtanak az egyéni viselkedésbeli változáshoz is, ami minden fejlődés alapja. 

A hozzáállás, a készségek és viselkedések együttes fejlesztésére fókuszálnak a szervezésünkben megvalósuló közös programokon is. A kreatív gyakorlatok, izgalmas szimulációk, az esetfeldolgozás megtörik a hagyományos tréningek ritmusát. A résztvevők valós üzleti helyzetekben gyakorolhatnak és kaphatnak értékes visszajelzéseket majd személyes vállalásokat tehetnek a jövőre nézve.

A DEVELOR működésének 25 évében több ezer tréningnapon vettek már részt bankszektorban és biztosító cégeknél dolgozó munkatársak, ami mindenképpen a résztvevők és a megbízók elégedettségét és szakmai elismerését jelzi. A DEVELOR ma tizenhat országban működik, de szolgáltatásait Európa és a Közel-Kelet több mint 30 országban ismerik már.

Innovatív termékkörük legizgalmasabb tréningjei közül az alábbi hét került be ajánlatunkba, melyeket teljes körűen a résztvevői körre szabjuk. Szakmai képzéseink és a készségfejlesztő tréningek párosítása a versenyképes tudás megszerzését és az egyéni kompetenciák fejlesztését egyedülálló módon szolgálják.

  • ELKÖTELEZETTSÉGNÖVELÉS A VEZETŐI ESZKÖZTÁRRAL (kétnapos)

A munkavállalók elkötelezettsége és megtartása mára a pénzügyi szektor egyik legfőbb kihívása lett. A program célja, hogy erősítse a vezetők felelősségérzetét munkatársaik elkötelezetté tételében és annak fokozásában, a megfelelő vezetői eszközök biztosítása mellett. A résztvevők megismerik az elkötelezettség különböző szempontjait, összetevőit, szegmenseit és tényezőit, gyakorolják a témához kapcsolódó vezetői technikákat.

  • AGILIS PROJEKTMENEDZSMENT A BANKSZEKTORBAN (egynapos)

Napjainkban a vállalatok fejlesztéseik jelentős részét projektek formájában valósítják meg. Milyen projektmenedzsment megközelítést válasszunk? Melyik módszertan alkalmas leginkább az adott projekt sikeres levezetésére? A gyorsan változó környezetnek köszönhetően a klasszikus projektmenedzsment megközelítés mellett az agilis módszertan egyre nagyobb teret nyer. A program célja az agilis módszertan megismertetése és alkalmazási lehetőségeinek, bemutatása a bankszektorban.

  • TÁRGYALÁSI STRATÉGIÁK (egynapos)

Naponta kerülünk olyan szituációba, amikor álláspontunkat, érdekeinket egyeztetnünk kell másokkal. Az eredményes tárgyalás alapja, hogy az érintett tényezőket egymástól elkülönítve kezeljük, ismerjük azok egymáshoz viszonyított súlyát, a rendelkezésünkre álló mozgásteret, és képesek legyünk a tényezők közötti átváltásra. A program célja, hogy tudatossá tegye a résztvevőket abban, hogyan építsék fel a tárgyalást és tartsák kézben a teljes folyamatot annak érdekében, hogy mindkét fél számára hosszútávon nyertes helyzetet teremtsenek.

  • TÁRGYALÁSI TAKTIKÁK (egynapos)

Akik gyakran tárgyalnak, tudják, hogy a gondos felkészülés ellenére is könnyedén elveszíthetik irányító pozíciójukat tárgyalás közben. Programunk tapasztalt tárgyalóknak készült, és azokat a technikákat és modulokat tartalmazza, amelyek segítségével elkerülhetik a jellemző csapdákat, kivédhetik a dörzsölt tárgyalópartnerek által alkalmazott trükköket. A tréning során a résztvevők megismerik a legjellemzőbb tárgyalási taktikákat, trükköket, csapdákat, valamint ezek kivédésének és elkerülésének lehetőségeit.

  • STRATÉGIAI ACCOUNT MANAGEMENT (kétnapos)

A pénzügyi szektor vállalatai közötti különbségek ellenére a kihívások nagyon is hasonlóak minden B2B helyzetben: hogyan érjük el és tartsuk meg azokat a legfontosabb ügyfeleket, illetve hogyan tudjuk a lehetőségeinket maximálisan kiaknázni. A program célja a Business-to-Business értékesítők tudatosságának fejlesztése elsősorban a meglévő ügyfeleikben rejlő lehetőségek jobb kiaknázása tekintetében.

  • BANKI ÉRTÉKESÍTÉS VÁLLALATI ÜGYFELEKNEK (kétnapos)

A banki vállalati területen dolgozó értékesítőknek kidolgozott programunk az új ügyfelek megszerzésére fókuszál. A tapasztalt bankároknak szóló tréning a jelen piaci környezetben hatékonyan működő megközelítést, egyértelmű struktúrát és gyakorlatias eszközöket ad a potenciális ügyfelek megnyeréséhez. Kiemelt figyelmet szánunk az értékesítési ciklus egyes szakaszaihoz kapcsolódó teendőknek és a különböző pozíciójú döntéshozók befolyásolásának.

  • BANKI ÉRTÉKESÍTÉS KKV ÜGYFELEKNEK (kétnapos)

A KKV szektor üzleti szempontból egyik legértékesebb ügyfélszegmens. Az ügyfelek, döntéshozók jellemzően nem pénzügyi szakemberek, ezért ebben a szegmensben a siker kulcsa a bizalom kialakítása, az erős biztonságérzet megteremtése. Programunk célja, hogy felkészítsük az értékesítőket egy olyan szerepre, ahol tanácsadói értékteremtés mellett képesek az ügyfelek nyelvén kommunikálni.

  • PRIVÁTBANKI ÉRTÉKESÍTÉS (kétnapos)

A kiemelt –  magas tőkével, jövedelemmel rendelkező – ügyfelek értékes lehetőséget jelentenek minden pénzintézet számára. Ebben a szegmensben a proaktivitás, a személyes kapcsolat, a bizalom és az elvárások folyamatos meghaladása kulcskérdés. A privátbankárnak három szerep között kell megtalálnia az érzékeny egyensúlyt: egyszerre kell jó személyes kapcsolatot kialakítani és fenntartani, szakmaiságával biztosítani az ügyfél számára jelentkező előnyöket és megfelelő tudatossággal irányítani ügyfelét. A programunk során a bankárok megismerik a három szerep tartalmát, és elsajátítják azokat a technikákat, amelyek a napi munkájuk során szükségesek a kiemelt szolgáltatás professzionális ellátásához.