Menü

Tisztelt Képzésben Résztvevő!

 
A felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény értelmében, a BKF Fenntartó Kft. képző intézményként minőségirányítási rendszert működtet, amelynek részeként fogadjuk és kezeljük Képzésben résztvevőinktől érkezett – képzéseink szakmai vagy szervezési minőségével kapcsolatos – panaszokat.

Panaszbejelentését

  • személyesen a panasszal érintett képzés Oktatásszervezőjénél, illetve a BKF Fenntartó Kft. Ügyfélszolgálatán (1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4. lház. 3. emelet 317. iroda),

  • írásban pedig a jelen linkre kattintva elérhető formanyomtatvány kitöltésével teheti meg.

 

Panaszát a bejelentést követő 30 napon belül írásban válaszoljuk meg, a panaszbejelentés során megadott elektronikus levelezési címen.

 

Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, a Felhasználó a felmerülő fogyasztói jogvita egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti Békéltető Testülethez (székhely: 1016. Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.) fordulhat.

 

Felhívjuk tisztelt Résztvevőnk figyelmét arra, hogy a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a panaszkezelési eljárás során adott válaszunkat három évig kötelesek vagyunk megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.