Panaszbejelentését
személyesen a panasszal érintett képzés Oktatásszervezőjénél, illetve a BKF Fenntartó Kft. Ügyfélszolgálatán (1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4. Infopark. ép. C. lház. Fsz.),
írásban pedig a jelen linkre kattintva elérhető formanyomtatvány kitöltésével teheti meg
Panaszát a bejelentést követő 30 napon belül írásban válaszoljuk meg, a panaszbejelentés során megadott elektronikus levelezési címen.
Amennyiben a panaszkezelési eljárás során panasza elutasításra kerül, további jogorvoslatért a lakóhelye vagy a tartózkodási helye szerinti
járási hivatalhoz vagy
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testülethez (székhely: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.) fordulhat.
Felhívjuk tisztelt Résztvevőnk figyelmét arra, hogy a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a panaszkezelési eljárás során adott válaszunkat öt évig kötelesek vagyunk megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.