Panaszbejelentését
személyesen a panasszal érintett képzés Oktatásszervezőjénél, illetve a BKF Fenntartó Kft. Ügyfélszolgálatán (1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4. lház. 3. emelet 317. iroda),
írásban pedig a jelen linkre kattintva elérhető formanyomtatvány kitöltésével teheti meg.
Panaszát a bejelentést követő 30 napon belül írásban válaszoljuk meg, a panaszbejelentés során megadott elektronikus levelezési címen.
Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezése, a Felhasználó a felmerülő fogyasztói jogvita egyszerű, gyors, bíróságon kívüli rendezése céljából a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti Békéltető Testülethez (székhely: 1016. Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111., levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.) fordulhat.
Felhívjuk tisztelt Résztvevőnk figyelmét arra, hogy a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a panaszkezelési eljárás során adott válaszunkat három évig kötelesek vagyunk megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.