Események/Hírek

Panaszkezelőknek, értékesítőknek kötelező!

A fogyasztói panaszok szakszerű kezelése fáradságos és drága, de megúszni nem lehet, így jobb, ha az élére állunk és az ügyfélelégedettség érdekében a legtöbbet hozzuk ki belőle. A fogyasztóvédelmi előírások teljesítését hatóság ellenőrzi, ezért duplán megéri az odafigyelés. Ehhez kínálnak hasznos segítséget a Fogyasztói panaszok kezelése és a Kapcsolatépítés a panaszkezelésben kurzusaink.

A jogszabályi megfelelésen túl bemutatjuk a panaszkezelés felügyeleti aspektusait és gyakorlati megoldásokkal szolgálunk a fogyasztóbarát folyamatok és módszerek kialakításához és fenntartásához. A jogi keretek mellett nagyon ügyelünk a „jó gyakorlatok” bemutatására – mindezt a leghitelesebb módon, az MNB hatósági munkatársainak közreműködésével!

Minden csalódott fogyasztó, minden apró krízishelyzet egyben lehetőség is. Ha jól csináljuk, a panaszos ügyfélből lojális partner válhat, mely ideális win-win eredmény az ügyfélnek és a pénzügyi szolgáltatónak.  Hogyan lehetséges ez? Mizsér Attila éveken át a saját bőrén tanulta meg. Az egykori olimpiai bajnok és treasury-értékesítő a bankválság éveiben vezetőként és értékesítőként, majd motivációs és kommunikációs trénerként gyakorolja és oktatja a konfliktuskezelést. A helyzetgyakorlatok elemzése és eljátszása, a tárgyalási helyzetek kipróbálása pedig garancia arra, hogy a résztvevők azonnal alkalmazható tudást és eszköztárt vihetnek magukkal.

A Fogyasztói panaszok kezelése és a Kapcsolatépítés a panaszkezelésben kurzusokat most együtt kedvezőbb áron kínáljuk a panaszkezeléssel foglalkozó és az értékesítési feladatokkal megbízott kollégáknak; a két kurzus ára így 159 000 forint + áfa.

Jelentkezés: Hajdú Mónika | +36 20 391 7668

További részletek és információ a kurzusokról: itt és itt.
(Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben mindkét kurzusra egyszerre szeretne jelentkezni, akkor azt ne a kurzusok adatlapján, hanem kolléganőnkön keresztül jelezze felénk!)