Öngól, amikor egy termékünk vagy szolgáltatásunk értékesítését nem annak minősége vagy használhatósága akadályozza meg, hanem a gyenge kommunikációnk. Önmagában még a legjobb termékünk sem képes a meggyőzésre. Ha nem tudjuk felkelteni és fenntartani ügyfeleink érdeklődését, esélyünk sincs, hogy minket válasszon.
Érzelmek és élmény nélkül ma már nem megy a meggyőzés. Az érvek racionális hadával szemben ellenérvek serege veszi fel a küzdelmet. A modern meggyőzésben egyre nagyobb szerep jut az érzelmek és az (ügyfél)élménynek. Meg kell tanulnunk üzleti célú történeteket mesélni; röviden, de ütősen kommunikálni, hogy hatékonyak legyünk. Ez a program egy remek lehetőség erre.
A tréningen megtanítjuk, miként készüljön fel egy elegáns prezentációra, amely változást visz végbe a hallgatóság (partner) viselkedésében és gondolkodásában. Megmutatjuk, hogyan érdemes kijelölni a prezentáció céljait, hogyan tervezzük meg és meséljük e történetünket és miként sűrítsük a fő mondanivalót. A program során az üzenet elsődleges jellegét tartjuk szem előtt, azaz, hogy a látványelemek nagyon fontosak, de szerepük nem több, mint az üzenet vizuális támogatása.
Jelezd nekünk érdeklődésed a lenti gombra kattintva és tájékoztatni fogunk a kurzus pontos indulásáról.
Jelezd nekünk érdeklődésed a lenti gombra kattintva és tájékoztatni fogunk a kurzus pontos indulásáról.