Menü

Prezentációs technikák - Storytelling

PREZENTÁCIÓS TECHNIKÁK - STORYTELLING 

 

Öngól, amikor egy termékünk vagy szolgáltatásunk értékesítését nem annak minősége vagy használhatósága akadályozza meg, hanem a gyenge kommunikációnk. Önmagában még a legjobb termékünk sem képes a meggyőzésre. Ha nem tudjuk felkelteni és fenntartani ügyfeleink érdeklődését, esélyünk sincs, hogy minket válasszon.  

Érzelmek és élmény nélkül ma már nem megy a meggyőzés. Az érvek racionális hadával szemben ellenérvek serege veszi fel a küzdelmet. A modern meggyőzésben egyre nagyobb szerep jut az érzelmek és az (ügyfél)élménynek. Meg kell tanulnunk üzleti célú történeteket mesélni; röviden, de ütősen kommunikálni, hogy hatékonyak legyünk. Ez a program egy remek lehetőség erre. 

A tréningen megtanítjuk, miként készüljön fel egy elegáns prezentációra, amely változást visz végbe a hallgatóság (partner) viselkedésében és gondolkodásában. Megmutatjuk, hogyan érdemes kijelölni a prezentáció céljait, hogyan tervezzük meg és meséljük e történetünket és miként sűrítsük a fő mondanivalót. A program során az üzenet elsődleges jellegét tartjuk szem előtt, azaz, hogy a látványelemek nagyon fontosak, de szerepük nem több, mint az üzenet vizuális támogatása. 

TÉMÁK 

  • A prezentáció céljainak és fókuszpontjainak meghatározása 
  • A sikeres prezentáció 3 pillére 
  • Információk a témával és a hallgatósággal kapcsolatban 
  • Az üzenet tömörítése 
  • Koncepciótervezési módszerek 
  • A hatékony támogató eszközök 
  • A történet szerepe  
  • A történetek típusai és forrásai 
  • A történet elmesélése 
  • A design alapelvei 

 

További információért látogass el a GY.I.K. oldalunkra
Tovább a GY.I.K. oldalra
Oktatásszervező
Pál Daniella

[email protected]

Ezeket a kurzusokat ajánljuk még Önnek