Menü

Hatékony home office munkatárs

 

Tréningünk fő célja, hogy segítsen a munkatársaknak a jelenlegi home-office környezetben való munkavégzéshez alkalmazkodni. A nem ideális környezet, a megzavarások komoly nehézséget jelentenek viszont nincsen tapasztalat ezek hatékony kezelésére. A tréningen a munkatársak 4 alapelv megismerésével kapnak egyértelmű kapaszkodót, és egy átfogó rendszert sajátítanak el a feladataik jobb menedzseléséhez. A tréning külön figyelmet fordít a napi egyszerű rutinokra és a munka-magánélet szétválasztásának módszereire.

Témakarök:

 

  • A home-office munkavégzés kihívásai

  • A személyes hatékonyság 4 alapelve

  • Munkakörnyezet kialakítása otthon

  • A feladatok menedzselésének átfogó módszere és folyamata

  • A megzavarások kezelése

  • Kommunikációs és kollaborációs módszerek és eszközök 

  • Napi rutin: a munka és magánélet szétválasztása

 

Módszertan:

  • Interaktív előadás

  • Kiscsoportos munka

  • Poll kérdőívek

  • Egyéni feladatok

A résztvevők a tréninget követően egy összefoglaló anyagot is kapnak: Home-office tippek és trükkök

 

További információért látogass el a GY.I.K. oldalunkra
Tovább a GY.I.K. oldalra
Oktatásszervező
Pál Daniella

pal.daniella@bib-edu.hu

JELENTKEZÉS

Még nem döntöttél?

Semmi baj, gondolkozz rajta, de jelezd nekünk az alábbi gombon, hogy érdeklődsz és mi szólunk az indulás előtt hátha meggondoltad magad.

BŐVEBBEN
Jelentkezem

Ezeket a kurzusokat ajánljuk még Önnek