Tréningünk fő célja, hogy segítsen a munkatársaknak a jelenlegi home-office környezetben való munkavégzéshez alkalmazkodni. A nem ideális környezet, a megzavarások komoly nehézséget jelentenek viszont nincsen tapasztalat ezek hatékony kezelésére. A tréningen a munkatársak 4 alapelv megismerésével kapnak egyértelmű kapaszkodót, és egy átfogó rendszert sajátítanak el a feladataik jobb menedzseléséhez. A tréning külön figyelmet fordít a napi egyszerű rutinokra és a munka-magánélet szétválasztásának módszereire.
A home-office munkavégzés kihívásai
A személyes hatékonyság 4 alapelve
Munkakörnyezet kialakítása otthon
A feladatok menedzselésének átfogó módszere és folyamata
A megzavarások kezelése
Kommunikációs és kollaborációs módszerek és eszközök
Napi rutin: a munka és magánélet szétválasztása
Interaktív előadás
Kiscsoportos munka
Poll kérdőívek
Egyéni feladatok
A résztvevők a tréninget követően egy összefoglaló anyagot is kapnak: Home-office tippek és trükkök
pal.daniella@bib-edu.hu
pal.daniella@bib-edu.hu
Semmi baj, gondolkozz rajta, de jelezd nekünk az alábbi gombon, hogy érdeklődsz és mi szólunk az indulás előtt hátha meggondoltad magad.
Semmi baj, gondolkozz rajta, de jelezd nekünk az alábbi gombon, hogy érdeklődsz és mi szólunk az indulás előtt hátha meggondoltad magad.
Semmi baj, gondolkozz rajta, de jelezd nekünk az alábbi gombon, hogy érdeklődsz és mi szólunk az indulás előtt hátha meggondoltad magad.