Sűrűn várják el tőlünk, hogy előadjunk. Az előadás a biológiai névjegyünk. Ha rettegünk tőle, a hallgatóság is rettegni fog. A legtöbb cég sokat költ impozáns helyszínre, gasztronómiai csodákra, de nem költ a saját céges előadóikra, akik a szakmai anyag átadására hivatottak. Ezt a készséget akkor kell fejleszteni, amikor még nincs rá égető szükséged.
Oprah Winfrey mondta, hogy “a nagy titok, hogy nincs nagy titok.” Csinálni kell: következetesen. Ez a képzés erről szól. Elindulás a jobb előadó irányába. Van recept. Ez a képzés a receptről szól.
Mindenkinek, akinek fontos, hogy emlékezetes tartalommal adja át a téma, tudása lényegét. Az előadás értékelésénél a hallgató oda fogja tenni az előjelet: negatív vagy pozitív. Tehetünk azért, hogy ez biztosan hogy pozitív legyen!
Mitől jó a beszéd? Mit kell látnom, hallanom ahhoz, hogy azt mondjam: kiváló volt?
Mit tudok tenni, hogy a hallgatónak könnyebb legyen megértenie?
Hogyan kell minőségi beszédet szerkeszteni? Mi az üzeneted? Ütős kezdet és zárás.
Hogyan használjunk érzelmeket? Hogyan küzd le a stresszt. Memória módszer?
Hogyan lehetséges mindez az online térben?
1x8 óra
pal.daniella@bib-edu.hu
pal.daniella@bib-edu.hu
Jelezd nekünk érdeklődésed a lenti gombra kattintva és tájékoztatni fogunk a kurzus pontos indulásáról.
Jelezd nekünk érdeklődésed a lenti gombra kattintva és tájékoztatni fogunk a kurzus pontos indulásáról.