A mai üzleti életben kiemelkedő jelentősége van az emberi kapcsolatoknak. A vezetők és a munkatársak folyamatos kihívása az ügyfél- és ajánlatszerzés, melyre jó lehetőséget nyújtanak a különböző rendezvények és egyéb üzleti kapcsolatépítési alkalmak.
De vajon jól ki tudják-e használni ezeket a lehetőségeket? Van-e elég önbizalmuk kommunikációs eszköztáruk és tudatos hozzáállásuk, hogy megfelelően kezdeményezzenek ezekben a helyzetekben, és még befolyásolják is a beszélgetések menetét? Tudják-e hogyan építsenek bizalmat már az első alkalommal?
És vajon, ha eljutnak egy megbeszélésig/ tárgyalásig mennyire képesek tudatosan irányítani, struktúrálni a tárgyalást? Mennyire alkalmazzák, vagy ismerik fel a rajtuk alkalmazott tárgyalási trükköket? Képesek váltani az egyes dimenziók között, vagy a megfelelő pillanatban zárni?
A program során a résztvevők megismerik a gyors bizalomépítás alapjait, a pozitív benyomáskeltés eszköztárát, és megismerik a tárgyalástechnika alapjait.
Tárgyalástechnikai alapfogalmak
A tárgyalás dimenziói
A dimenziók közötti átváltás lehetősége
A sikeres tárgyalás lépései
A Tárgyalási Egyezség Legjobb Alternatívái
Az ÉRDEK-POZÍCIÓ kapcsolata
A hatáskeltés és bizalomépítés alapjai
A pozitív benyomáskeltés 7 alapeleme
Egynapos képzés.
A résztvevők a tréninget követően összefoglaló anyagokat, és konkrét lépéseket tartalmazó Hand Out gyüjteményt kapnak.
pal.daniella@bib-edu.hu
pal.daniella@bib-edu.hu
Jelezd nekünk érdeklődésed a lenti gombra kattintva és tájékoztatni fogunk a kurzus pontos indulásáról.
Jelezd nekünk érdeklődésed a lenti gombra kattintva és tájékoztatni fogunk a kurzus pontos indulásáról.