BIB oktatás

Kurzusok

Mikor veszi fel a telefont a pénzügyi igazgató – Eredményfókuszú vállalatfinanszírozás

  • Banki, pénzügyi tanfolyamok

Miért tarjuk fontosnak

A vállalati banki értékesítés ügyfélközpontúsága és eredménytermelő képessége kéz a kézben jár. A vállalati döntéshozók prioritásai jelentősen befolyásolják a banki kapcsolatokat is. Ennek indokait és hátterét mutatja be a kurzus úgy, hogy a banki és a vállalati oldalt egyaránt jól ismerő előadók osztják meg személyes tapasztalataikat, illetve számos gyakorlati tanáccsal és példával segítik a hallgatókat, melyeket a későbbiekben az akvizíciós folyamat során is hasznosíthatnak.

KURZUS CÉLJA

A képzés célja, hogy vevőközpontú és agile-fókuszú áttekintést nyújtson elsősorban a vállalati bankokban dolgozó több éves tapasztalattal rendelkező szakemberek és banki vezetők számára:

  • a nagyvállalatok pénzügyi és gazdasági területeinek működéséről,
  • a vállalati menedzsmentek prioritásairól, valamint
  • a vezetők belső és külső hálózatainak összefüggéseiről,

annak érdekében, hogy a bankokban minél hatékonyabban és eredményesebben működjenek az akvizíciós, sales és marketing területek.

Kinek ajánljuk a kurzust

  • Vállalati bankok senior munkatársainak
  • Vállalati bankok vezetőinek
  • Vállalati bankok termékfelelőseinek (treasury, strukturált finanszírozás, cash management, kereskedelemfinanszírozás stb.) 
  • Vállalati banki kockázatkezelés, compliance, jogi területek, back office / operáció vezető kollégáinak

A Kurzus tartalma

  • Relationship Metrics Concept bemutatása
  • Nagyvállalati gazdasági és pénzügy szervezet és kapcsolati rendszerének az áttekintése
  • Mekkora is egy nagyvállalati banki költségkeret? Mire és mikor költ többet és mikor kevesebbet egy nagyvállalat?
  • Vállalati banki bevételi célok és a gazdasági ciklusok
  • Agile megközelítés alkalmazásának lehetőségei a nagyvállalati kapcsolattartásban
  • Mi is az a plusz, ami oly sokszor hiányzik? 

Előadók



További információkért keresse oktatásszervezőnket