Kurzusok

Treasury értékesítés magas fokon

  • Banki, pénzügyi tanfolyamok

Miért tartjuk fontosnak 

A Treasury értékesítés magas fokon tréning olyan területtel foglalkozik, amely a pénzügyi szektor megítélése szempontjából jelentős. A pénzügyi szektor ügyfeleinek, a külkereskedelmi vállalatoknak és befektetőknek egyaránt fontos, hogy a piaci termékek természetét és tulajdonságait megismerjék és a saját igényeikhez alakítsák. Az értékesítési folyamatban ehhez nélkülözhetetlen az ügyféligények pontos ismerete, a tudatos kommunikáció és a hatékony konfliktuskezelés. A 2008-ban kezdődött pénzügyi válság évei alatt számos olyan eset világított rá arra, hogy a régi és hagyományos eladási attitűdön változtatni kell. Különbséget kell tenni az egyes értékesítői attitűdök között és meg kell tanulni, hogy nem eladni kell, hanem értékesíteni! Ezt a szemléletet erősíti a két napos tréning.

A kurzus tartalma 

A két nap során a résztvevők megismerik az alapvető értékesítői és kommunikációs attitűdöket, az asszertív kommunikáció legfontosabb elemeit, valamint a konfliktuskezelés módozatait. Az értékesítés alapvetéseit és főbb szempontjait magában foglaló tréning lehetőséget nyújt a megismert technikák kipróbálására és gyakorlására többféle formában. Filmrészletek megfigyelése és elemzése, saját esetek elemzése és eljátszása, tárgyalási helyzetek kipróbálása és elemzése segíti, hogy a résztvevők azonnal alkalmazható tudást vigyenek magukkal. A tréning nem foglalkozik termékismerettel, a részvétel alapfeltétele a treasury termékek megfelelő ismerete.

A kurzus céljai

  • Az asszertív és ügyfélorientált kommunikáció elemeinek megismerése és gyakorlása.
  • A konfliktuskezelési módok megismerése.
  • Az értékesítés és az ügyfélkapcsolat, valamint a kommunikáció összefüggéseinek tudatosítása.
  • A legfontosabb értékesítési szempontok megismerése és tudatos alkalmazásának gyakorlása.

Kinek ajánljuk a kurzust 

A célcsoportot a treasury-sales munkatársak képezik. A treasury termékekhez kötődő idegenkedés, ellenérzés vagy félelem és a szigorú jogszabályi környezet miatt nehéz terep a treasury termékek és megoldások értékesítése. Hogyan találhatunk mégis utat az ügyfélhez? Milyen kommunikációt igényel, hogy az ügyfél partner legyen? Hogyan építhető hosszútávú kapcsolat az ügyfelekkel? Ezekre a kérdésekre ad választ és kínál gyakorlati tudást a tréning. 

A kurzus időtartama

Kétnapos képzés.

Megnyitott képzések és vizsgák

További információkért keresse oktatásszervezőnket

Kozma Barbara
telefon: +36 20 392 4228
e-mail: kozma.barbara@bib-edu.hu