BIB oktatás

Kurzusok

Banki termékek dinamizálása a digitális dimenzióban

  • Banki, pénzügyi tanfolyamok

 

 

 

 

 

MIÉRT FONTOS A TÉMA



A pénzügyi szektor technológiai és digitális átalakulásának legfontosabb kihívásait és legjobb iparági megoldásait tárgyalja a kurzus. A klasszikus kereskedelmi bankoknak a sikeres jövőbeli működés érdekében meg kell ismerniük a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket, a pénzügyi szektor kihívásait. A diszruptív technológiai megoldások a banki digitalizáció kihívásai révén a szervezet funkcionális területein keresztül kifejtett szinergiahatása révén, nem csupán informatikai kérdésként jelentkeznek, átszövik a teljes szervezetet.

Amennyiben érdekli, hogy miképp fejlesszük a banki eszközpark és napi üzemmenet hatékonyságát a diszruptív digitális megoldások által, csatlakozzon, hogy megismert a piacvezető megoldásokat a hazai és nemzetközi banki tapasztalatok alapján!

Szerezzen a gyakorlatban alkalmazott tudáson nyugvó naprakész, magas szintű szakmai ismereteket!

Kinek ajánljuk

Mindenkinek, akit érdekel a bankszektort érintő diszruptív technológia dinamikusan fejlődő világa. A piac előtt haladni vágyóknak, leendő banki innovátoroknak, illetve azoknak, akik banki digitalizációval szeretnének foglalkozni vagy már azzal foglalkoznak.

Szakmai irányultság szerint ajánljuk vezetőknek, termékfejlesztőknek, üzleti támogatóknak, informatikusoknak, folyamatszervezőknek, kockázatkezelőknek, marketingeseknek, jogászoknak.

Az előadások formája

Online követheti Webex programon keresztül (a Cisco professzionális alkalmazása).
Az előadások a hazai szakértők megosztott tapasztalatán (OTP Bank Nyrt.) alapulnak, ugyanakkor biztosított a hallgatóságnak rendkívül magasfokú interaktívitása a folyamatos kérdezés lehetőségén keresztül (chaten vagy akár élőszóban).

Összesen 8 x 45 perc= 6 óra

A kurzus nyelve: magyar

Idősáv: 16:00- 20:00

A digitalizáció nyújtotta potenciáli termékfejlesztésben való kiaknázása nagymértékben meghatározza a tradícionális bankok, fintech, bigtech vállalatok hármasának jövőbeni versenypiaci helyzetét. Az új irányok a digitalis termékfejlesztésben kurzus keretében a hangsúly a banki/ügyfélszemmel érzékelhető jövőbeni payment lehetőségekre, az innovációs stratégiára (insourcing/outsourcing) és a harmadik feles értékesítésre helyeződik.
A diszruptív technológiai megoldások a banki digitalizáció kihívásai révén a szervezet funkcionális területin keresztül érvényesülő szinergiahatása révén, nem csupán informatikai kérdésként jelentkeznek, hanem átszövik a teljes szervezetet.

A Pénzügyi disruptív technológiákkal kapcsolatos tudás felhalmozódásából megszületett az iparági szinten kiemelkedő szakemberekre (OTP) gyakorlati tudására épülő Új irányok a digitális termékfejlesztésben kurzusunk, amely a pénzügyi szektor technológiai és digitális átalakulásának legfontosabb kihívásait és legjobb iparági megoldásait tárgyalja. A kurzus keretében célkeresztbe kerül a jövőbeli fizetési lehetőségek opciói, az elektronikus pénzek, crypto valuták térnyerése, a szabályozó szerepe, míg az innovációs stratégia outsourcing/insourcing kérdésköre mentén a stratégia megvalósításának mikéntje, továbbá az ügyfélszemmel is érzékelhető robotizációs megoldások témaköre, kiemeltképpen fókuszban a robotok szolgáltatási tevékenységbe történő hatékony implementálásának lehetőségeivel, figyelemmel a jelen munkavállaló jövőbeli folyamatokban betöltött szerepkörére.

Amennyiben érdekeli, hogy a diszruptív digitális megoldások által miképp fejlesztjük a banki eszközparkot és a napi üzemmenet hatékonyságát, csatlakozzon Ön is, hogy megismerje a piacvezető megoldásokat a hazai és nemzetközi banki tapasztalatok alapján!

Szerezzen a gyakorlatban alkalmazott tudáson nyugvó naprakész, magas szintű szakmai ismereteket!

 

1. NAP (2021. november 10.):

  • A payment jövője
    • Mivel fizetünk a közeli jövőben?
    • A crypto valuták térnyerése
    • Elektronikus pénzek helyzete
    • A kibocsátás/elfogadás kihívásai (BigTech-ek, Fintech-ek térnyerése a pénzpiacokon)
    • Szabályozó szerepe
  • Outsourcing vs insourcing stratégia
    • Az innovációt házon belül vagy kívűl valósítsuk meg?
    • Stratégia a gyakorlatban

2. NAP (2021. november 24.):

  • Innovációs stratégia ügyfélszemmel
    • Robotizáljunk-e?
    • Milyen robotok vannak?
    • Milyen robotot implementáljunk: service vagy sales, vagy mindkettőt?
    • Hogyan használjuk a mesterséges intelligenciát vagy gépi tanulást?
    • Mi lesz a netbankkal / Call Centerrel / a fiókhálózattal?
    • Mi vár az ügyfélre a jövőben?
    • Hová tűnik az ember a folyamatból?
  • Harmadik feles értékesítés - ügynöki értékesítés jövője
    • Mit jelent az ügynöki digitalizáció az ügyfélre nézve?
    • Hogyan segíti elő ez a folyamatokat?
    • Lenyomja-e az árakat?

 

Előadók



Megnyitott képzések és vizsgák

További információkért keresse oktatásszervezőnket