BIB oktatás

Kurzusok

Hatékony home office munkatárs

  • Online banki, pénzügyi kurzusok

Virtuális tréning (ZOOM Virtual Classroom)

Résztvevők száma: maximum 12 fő

Időtartam: 90 perc

Időpont: 10:00

Online tréningünk fő célja, hogy segítsen a munkatársaknak a jelenlegi home-office környezetben való munkavégzéshez alkalmazkodni. A nem ideális környezet, a megzavarások komoly nehézséget jelentenek viszont nincsen tapasztalat ezek hatékony kezelésére. A tréningen a munkatársak 4 alapelv megismerésével kapnak egyértelmű kapaszkodót, és egy átfogó rendszert sajátítanak el a feladataik jobb menedzseléséhez. A tréning külön figyelmet fordít a napi egyszerű rutinokra és a munka-magánélet szétválasztásának módszereire.

 

Témakörök:

 
  • A home-office munkavégzés kihívásai

  • A személyes hatékonyság 4 alapelve

  • Munkakörnyezet kialakítása otthon

  • A feladatok menedzselésének átfogó módszere és folyamata

  • A megzavarások kezelése

  • Kommunikációs és kollaborációs módszerek és eszközök 

  • Napi rutin: a munka és magánélet szétválasztása

 

Módszertan:

 
  • Interaktív előadás

  • Kiscsoportos munka

  • Poll kérdőívek

  • Egyéni feladatok

 

A résztvevők a tréninget követően egy összefoglaló anyagot is kapnak: Home-office tippek és trükkök

 

KÉPZÉS ÁRA:
 

  • alapdíj: 25.000 Ft + ÁFA/fő 

  • amennyiben egy vállalattól 3 fő vesz részt a képzésen: 22.000 Ft + ÁFA/fő

  • amennyiben egy vállalattól 5 fő vesz részt a képzésen: 19.000 Ft + ÁFA/fő

További információkért keresse oktatásszervezőnket